Laat jij kansen liggen?
Kleur is een grote omzetmaker in de salon, dus daar wil je toch het maximale uithalen? Onderzoek wijst uit dat slechts 22% van de salonklanten advies ontvangt. Dat betekent dat 78% dat niet krijgt.
Deze 78% en de omzet die erbij hoort loop je dus mis...
'Maar ik heb het veel te druk voor een persoonlijk advies!'
Een goed advies hoeft niet lang te duren en het past in iedere planning. En een krachtig kleuradvies zorgt er niet alleen voor dat jij sterk en professioneel overkomt, maar ook dat een klant jou volledig vertrouwt. En dus 'ja' zegt op jouw adviezen. Tegen een uitgebreidere haarkleur of een productadvies om de kleur thuis te onderhouden. Alles begint met die eerste minuten waarin jij je klant te woord staat.
Door je kleuradvies krachtiger te onderbouwen, maak je klanten superblij en zal je omzet stijgen, zonder dat je daardoor meer uren hoeft te werken! En: door je te verdiepen in kleuradviezen zorg je ervoor dat jij je onderscheidt van andere salons.